oops !

William slutade visst helt med vällingen ? :O
Inget tjafs och inget skrik eller tårar bara sådär.
Efter denna mening till sin pappa så va det liksom klart sen
Jag vill inte ha vällingen, den nya mamma köpte smaka ej gott

Sötunnge <3 Tänk så stor han har blivit och så mkt han förstår nu.
han och Andreas kom överans om att byta natt vällingen mot en kvälls macka och sen va det liksom bra, vadför har vi inte gjort det tidigar? ja bra fråga. 

Resultatet hittils av att han slutat med välling och gjort att han nu har sovit hela nätter och ätit mycket bättre så allt gick precis enligt planerna :)



idag har vi varit i kyrkan på t-kids med Camilla och hennes Casper, uppskattat av barnen till och med Cornelia vaken :) eller ja nästan helatiden iaf ! Sen sov vi alla 3 i 2 timmar innan vi lagade mat tills Andreas kom hem och då tog jag skruttan i bärselen och William hoppade på cykeln som styrde mot ica för att hämta ut paketet med kläderna :) Andreas tränade sen som vanligt på Onsdagar så jag har lagt barnen och sen hoppa jag in i en dusch när han kom hem och i morgon ska William till dagis och jag till MVC för kontroll sen ska vi städa innan plutten ska hem från dagis igen.


Nu säger jag god natt och hoppas på en bra natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0