Smile :)

Alla 16 grav kilo är veck ! :)  bra där !
Dock en hel del kvar efter att jag la av med träningen (fotboll) eller ja det är väll inte kilorna som stör mig utan att jag inte trivs så nu efter jag fött 2 barn och inte ska ha fler på bra många år så ska ta tag i min träning i form av simning 2 dagar i veckan och med simhusets öppetider passar det toppen !  Ska bli nderbart att få komma iväg och träna och ha lite egentid då jag är sämst på att ta mig det.    

Soffläge för mig och sessan och vänta in Pappan i huset och storebror som är i Bålsta

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var faktiskt iväg själv en kväll och simmade, det var så sjukt skönt! känns så bra i kroppen efter också! och dom har jätte bra öppentider! :)

2011-10-22 @ 19:31:51
URL: http://ronyaopitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0