Shopping dag :)

Håller på att göra barnen klar för att ta tåget in till Gävle för shopping :)
Hoppas barnen tycker det är lika roligt som jag, skulle inte tro det ;D
William behöver iaf nå byxor och Cornelia lite bodyn och jag tröja så får vi se vad vi hittar.
Våran personliga nanny Annlo möter upp oss i Gävle, trevligt !
Så roligt att vi börjats umgås mera nu och inte bara hört på telefonen ..
har jag tur så hinner vi träffa Theresia med efter hennes jobb för det va ju evighetersen man träffa henne :(
usch så jag saknar allt som har med Gävle att göra ibland..

Ibland önskar jag att vi kunde flytta dit men samtisigt så trivs jag som fisken i vattnet här och det är ju toppen för barnen att få växa upp på "landet"


Träffa präsen igår och allt gick verkligen toppen han va helt underbar verkligen.
Så nu är allt bokat och klart fotografen är bokad likså sångaren så nu väntar vi bara in dagen <3
Säger som prästen så det är Cornelias dag och då ska ni ha fest och rocka loss ordentligt och allt behöver inte vara så religöst och kyrkligt :D Härligt präst det där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0