Kämpa Natta kämpa .. Skolan klar på fredag...

Kämpa Natta kämpa .. Skolan klar på fredag, underbart ! När jag började gick jag in med inställningen att få g i mina 2 ämnen inte alltför lätt att fokusera på skolan när man hade Lill sessan med sig men iaf i mitten på skoltiden fick jag veta att jag låg på vg bra där tänkte jag och innan vi gick ut på apu nu så fick jag veta att jag va sååå nära ett MVG jag behövde bara fokusera på de två sista uppgifterna och göra dom perfekta, pressad ?! Ja jag ville ju kämpa för ett MVG men idag så va Andreas borta på kvällen med våra små och jag gjorde uppgifterna men la ner halva hjärtat kanske, orken finns inte !!! Nu håller vi tummarna på att det duger iaf jag vill verkligen ha mitt betyg ... Skolan e ju klar på fredag och redan nästa vecka börjar jag mig intro på nya jobbet där jag ska gå Tim vik och jobba över sommaren hej då hemtjänsten och hej geriatrikmottagningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0