Nu ska kilona väck ! Simningen finns det i...

Nu ska kilona väck ! Simningen finns det inte tid för nu då jag prioriterar tiden med barnen innan, den är viktigast av allt <3. Köpte nya löparskor och ikväll efter att ha jobbar till 4 hemma vid 5 städade huset tvättade lite nattade båda barnen sen åkte skorna på och en löpar runda blev avklarad, skönt ! För min egen skull vill jag gärna ha bort lite av det på magen efter graviditeterna ... Verkligheten med jobb barn hus och träning är nu skrämmande nära den 27 är jag färdig min utbildning det ska bli så skönt ! Har ju fått jobb till sommaren redan och går på timme direkt efter jag e klar och idag blev jag erbjuden ett till jobb över sommaren men fick tacka nej då Uppsala inte är att tänka på för min del, när skulle jag då får träff mina små gryn och min älskade Andreas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0