Sitter just nu på tåget påväg hem från en ...

Sitter just nu på tåget påväg hem från en lugn dag, skönt! Hann med att köpa ett par nya jeans unna. Tåget gick vilken va behövligt då flera nu blivit för stora :) hejja mig ! Mindre bra att jag fick köpa mig lite mat i ett gatukök för att hinna örat nått innan Andreas hämtar upp mig på stationen i Tierp då vi ska till pappa hans på kalas då han fyllde år i fredags... Men men så blir det ibland kör inte sten hårt på nått häller utan försöker bara tänka på vad jag stoppar i mig och att röra lite mera på mig. Ledig i 2 dagar så då tänkte jag och barnen mysa och hälsa på nios lillebror som nu kommit till världen och sen ta oss till badhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0