Äntligen

Första natten på evigheter som barnen sovit helt okej, william hela natten och Cornelia vaknade "bara" 4 ggr ! Ja här hemma är det bara då hon varit vaken näöstan hela veckor så behöver jag ens skriva att jag varit slut ?

Nu är vi så pass friska att vi är tillbaka i skolan och på dagis och det känns toppen.
Jag och Cornelia lär oss massa nytt och intresant varje dag.

idag är det ju alla hjärtansdag och med det så myser vi oss hela familjen till badhusen och busar och bara har det toppen och får 2 överlyckliga barn <3


Ett mål jag har är - 10 kg till sommaren eller ja viktimässigt spelar det ingen roll men jag vet hur jag vill se ut ovh just nu känns det långt bort då det inte funnits energi eller ork till träning men nu när jag håller på att sluta amma är inte riktigt där än så det är borta helt men nästan då är det ju lättare för Andreas att ta sessan på natten när han är ledig med så jag får sova lite och får lite mer ork.

Alla är ju så brydd över det här med vikt men för mig handlar det om att trivas och innan jag blev gravid me William då trivdes jag verkligen med mig sjäkv visst har ju fött 2 barn men just nu trivs jag inte alls så att köpa kläder är inge roligt :( Men ska ta tag i det snart så allt blir lite fastare då magen e som en säck potatis nu bara har inte alls dragit ihop sig lika mkt som efter Williams graviditet


Nu ska jag väcka sessan och göra henne redo för en eftermiddag i skolan


 
Tokfian <3


Spanar in sin sockersöta tunika från me&i :)

Fick hem packeter från Me&i och köpte ju ett par yogabyxor till mig med,
 galet så sköna dom är kommer bli nya favoritmysbyxan, lätt !
http://www.meandi.se/sv/produkter/105/121502.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0