Bra där Natta !

Ja det kan man säga här hemma kämpar jag på med viktnedgången men får även vardagen att rulla på med barn, plugg och hushåll. Vågen visade ifag efter 5 dagar -1,6 kg Nu är jag på G ! Riktigt taggad blev jag då att köra vidare men det handlar dock inte för mig om att gå ner visst antal kg utan att trivas med mig själv men har satt ett litet mål iaf på 7kg på månader för att ha nått att skräva efter, kanske låter lite orimligt men nu skulle bara veta vilken tävlingsinstinkt som finns där bakom allt fett och vilken glöd jag kan få allt tack vare denna underbara fotboll som jag saknar såå och som har gicit mig så många kg då jag sluta, hatkärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0