drömma sig bort ...

Jag vill bygga ut huset nu nu nu men får dock lugna mig liiiiite iaf :)
Kanske ska skaffa mig ett fast jobb innan ?
Blev iaf sugen på att få en aning om vad det skulle gå på så pratade med en hantverkare idag och blev posetivt överasskad så jag får nog mitt gäste eller lekrum med!

Jag bara längtar till mitt stora kök egna rum till barnen, stor toa ett underbart vardagsrum och ett masterbedroom ! kanske inget ge mig ex antal hundra tusen nu ? :)

Nej lugn nu Nathalie det kommer ta sin tid men dit ska vi iaf vi ska må målet och kommer få ett uderbart hus som vi kan växa oss gamla i och inte på 80 kvadrat utan typ det dubbla, barnen kommer få massa yta, great !
Just nu känns allt bara trångt och jobbigt... vet inte hur vi ska göra med att dela rum på barnen, när och ska vi byta rum med dom ? Nej usch orkar inte ta ställning till detta nu men skulle så gärna vilja ha in dom i samma rum inom en snar framtid. Cornelia måste dock innan börja sova bättre (sova) på nätterna och inte mera rutiner då hon somnar allt mellan halv åtta till elva dock oftas runt åtta men endå.


Idag drar jag till simhallen igen och bränner lite fett, ja ordagrant !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0