Hänger inte med..

Tiden bara rullar på och bloggen står stilla då jag inte hinner med den och inte haft lust men nu ska ni får lite uppdatering iaf.

Sessan blev 6 månader igår, grattis till henne ! Detta firade vi med en ny pyjamas från http://catarinaspatchwork.blogspot.com/ som även just nu håler i en tävling då bloggen firar ett år så passa på att kicka in bland hennes helt underbara kläder i toppen kvalite och vinn ett presentkort på 250 kr ! Jag beställde en pyjamas med massa hjärtan på som blev urgullig på vårat hjärta. ( Williams heldräkt med texten Wille på ryggen kommer från hennes sida)

William blev i Lördags 3 år ja ni läste rätt, tiden priner ikapp mig min lilllla sötnöt är hela 3 år, galet så fort det går.  Han är verkligen helt otroligt ni ska se han med Cornelia, det kallar jag syskonkärlek <3


Dagarna går nu åt till barnen, skolan, huset och mina kära Andreas <3


Skrev ju tidigare att jag skulle göra tårtorna tills William kalas själv och dom blev faktiskt bra.

Bjuder på lite bilder istället...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0