Inte min tur

Inget presentkort för min del hos Catarina men jag handlar lika glatt endå :)
Håll utkik då en underbar heldräkt snart dyker upp i hennes webb butik som bara blit ett måste i sessans byrå !
Willebus ska nog få sig en tröja nu till våren i nått av hennes härliga färgglada tyger..


Hur söt är inte den liksom ? :O 
http://catarinaspatchwork.blogspot.com/ - Catarinas blogg !




Idag hade vi en riktigt underbar söndag, Solen sken och gav oss vårkänslor <3
Vi packade in barn och fika och korv i bilen och åkte upp till trollsjön med kompisar och grillad korv, åkte bob och stjärtlapp,  fyrhjuling och drack kaffe och mös i solen en toppen dag med andra ord.
Efter vi värmt upp oss inne så plugga jag lite medans Andreas mös med barnen i soffan och sen fick vi sällskap av Andreas pappa och Pia :)  Barnen somna sen direkt och nu har slappat i soffan

Ladda om för en ny vecka med massa plugg då det e prov på Önsdag men på Tisdag tar vi barnen till badhuset när Andreas komer hem och myser <3 Älskar min familj !






Som vanligt glömde jag kameran hemma :(  Tur man har mobil iaf men dock så dog batteriet så sessan fasna aldrig på kort när hon så glatt satt i snön och mös <3

Kommentarer
Postat av: Catarina

Synd att ni inte vann men det blir kanske fler tävlingar :) Du är så gullig som ger mig så fin reklam, ni är så goa hela familjen :) Kram på er.

2012-02-12 @ 20:46:26
URL: http://catarinaspatchwork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0