plugg plugg

Sitter just nu med skolböckerna.. Sessan sover och William är på dagis och skolan börjar 12.30 idag.
Innan ska jag hinna med en promenad med camilla sen direkt till skolan, slutar 16.00 då blir det hämtning på dagis, laga mat, äta sen vidare till simhallen :)

Nästa vecka har jag även bokat en träff med en gotös för lite snacka och fina naglar :)
Ska bli hur mysigt som hällst !

Massa plus till mig som ÄNTLIGEN har börjat ta mig egentid
jag blir både en bättre mamma och sambo då ;)
och bra mkt piggare vill jag lova !

Kommentarer
Postat av: EMMA

skicka bild på pyjamaserna till min facebook :)

2012-03-08 @ 13:17:29
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0