Sjukstuga

I över en vecka till och från har vi varit sjuka här hemma men nu vänder det väll ?
jag hoppas det iaf !
Goa svärmor hade barnen i tisdags så jag kunde gå i skolan men annars har jag pluggat så gott jag kunnat här hemma.. Prov på Onsdag så jag hoppas vi alla är friska nu ihelgen och i vecakn som kommer så jag kan plugga järnet !  

Ikväll har Andreas träning så jag myser hemma med barnen.
Imorgon har Andreas match som vi ska kolla på sen åker vi till Hedesunda då bror min fyller år.


Just det shoppade ju lite i Tisdags när jag va hos Carro på me&i :)
William fick en tröja och ett par Jogabyxer, riktigt häftiga och ett par lika blev det till mig
Cornelia fick sig en liten klänning till våren/sommaren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0