socker sött

Geggamoja har släppt hur söta vårkläder som hällst till barnen jag skulle vilja köpa allt dock inte min plånbok :(
Men en varsin mössa och ett par nya tuffa jeans till William från Nova stas nya kollektion får et bli iaf :)
Sen om dom är riktigt snäll så skulle dom va så söta ihop med att matcha varran med varsin ziptröja från geggamoja men ja vi få se ..

Jag har lärt mig med tiden att det är billigare att köpa lite dyrare, kläderna håller och är fina fast man tvätar och tvättar och tappar inte form eller färg till skillnad från typ hm.
Anna sa nått bra idag att köpa deras kläder är som att köpa engångstallrikar är snygga första gången men sen är det bara skräp !    Barnen behöver ju inte ha en hel uppsjö med kläder hällre några med bra kvalite så får man ju tvätta .. Sen Nova star är ju som pop dom har en underbar mudd som göra att barnen kan ha kläderna i evigheter William har nu haft sina Nova star byxor i 1,5 år och ser jätte fina ut än och passar !!!! Ja då betalar jag gärna 399 kr för dom och så kan syster ärva sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0