Jag är så tacksam över de underbara männis...

Jag är så tacksam över de underbara människorna som finns omkring oss som ställer upp i ur och skur och hjälper oss att få ihop vardagen med jobb och barn, om ni bara visste vad det betyder <3 Barnen mös med pappa sin ikväll då jag har jobbat nästa vecka väntas mera jobb ledig tisdag och lördag bara men de dagarna är redan fulla med planer middagar och skolavslutning ... Sen veckan efter börjar vi med att kliva på sommar schemat måndag ledig dag och då är tid bokad för min första tatuering och den ska göras ihop med min fina vän Marlene ! Sen in i jobb världen resten att veckan och säger hej då familjer livet ses i slutet på augusti och hej tierps sjukhus !! Bra och dåligt men vi kommer njuta av de lediga timmar och dagar vi får ihop <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0