Ledig dag

Idag har jag och barnen myst och busat med underbara vänner och deras barn <3
Idag va min lediga dag sen väntas jobb tisdag, onsdag, torsdag och fredag sen i helgen ska jag och min underbara andreas iväg på roligheter i gävle i form av brännboll och öl med govänner, mys ! Va längesedan nu och vi behöver få vara vi och bara njuta av dagen med govänner. Sommaren kommer som sagt spenderas på jobbet för oss båda men detta tar oss närmare drömmen (utbyggnaden) 

Annars händer det inte så mkt här hemma sessan utvecklas som aldrig förr och går och gå runt allt som finns och kan nu stå korta stunder själv, liten bli stor !
William är inne i än hemsk trots som vi jobbar oss igenom och nu har kontroll över våran toke !
Denna vecka ska han även ta det stora steget att byta avdelning på dagis så nu ska han gå med dom stora barna min lilla kille som börjar bli så stor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0