Massor av jobb !! Nyss lämnat sessan i Gäv...

Massor av jobb !! Nyss lämnat sessan i Gävle hos min mormor där hon får mysa så vi andra vuxna kan jobba vilket betyder att Wille ska till dagis varit hemma nu i 2,5 veckor, mys !! Jag vill spendera så mkt tid som möjligt med dom medans jag kan dom blir ju stora för fort ! Iaf så passa vi på att storhandla när vi endå va i stan och va riktigt lyxigt att bara ha ett barn med sig man har glömt vilken skillnad det är men så jag redan saknar gofian <3 men på onsdag kväll kommer hon hem och då underbara syster tar henne då hemma hos oss så jag kan jobba sen ställer Goa Alice upp på fredag, vad gjorde man utan familj och vänner ? Tack för att ni ställer upp så !!!! Imorgon när Andreas kommer hem från jobbet så drar vi och badar med Wille själv man får ta vara på tiden som man får själv med han inte ofta han har mamma och pappa att busaloss med själv så det ska vi njuta av :). Samvetet har fått sig en fet smäll idag när vi lämna sessan, hur ska sommaren blir ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0