Sessan har nu flyttat in i samma rum som s...

img_5709 (MMS)

Sessan har nu flyttat in i samma rum som storebror där hon fått sig egen lilla hörna och ikväll kämpar jag med William då vi båda har två starka viljor och det testas som bara den från hans sida men det finns bara ett slut och det är som jag tänkt mig att det ska vara han i sin säng själv .. Jag vill ha barnen i sina sängar och att dom somnar där själv inget somna i famn och det funkar nästan alltid till 100% utan gnäll, underbar ungar !! Man ska inte klaga om nattningen inte funkar som man vill jämnt jag brukar tänka på de som får söva i vagn eller vagga runt eller ligga brediv och känner mig så lyckligt lottad, visste e det mysigt att ligga i sängen med barnen tills dom somnar men inte varje kväll skulle jag tro ..   Vi har idag varit på marknaden och busat med kompis till e och en till mig lagade middag ihop och barnen busade en härlig torsdag och imorgon så laddar vi för en förhoppningsvis underbar fredag med okej väder, pappan i huset jobbar över för 2:à dagen denna veckan själv taggar jag för jobb på lördag och rensning på gården och rivning av gamla vedbon nu ska det rensas på gården tills våren och sommaren tar fart för då ska vi bara njuta  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0