Väntar nu in sommaren med mina ny vaxade b...

Väntar nu in sommaren med mina ny vaxade ben och armhålor men i denna kyla dom är ute nu skulle man nog behållt pälsen ett tag till ;) haha !! Hann bara hämta barnen idag och lämna över dom till Andreas innan jag drog iväg men imorgon får vi mys på förmiddagen och under dagen då jag jobbar kväll och har skjutit fram tiden till 16.00 istället för 14.00 lättare att få barnvakt då :p mkt att tänk på och att få planeringen att gå ihop vad gjorde vi utan alla runt omkring oss ? Idag har vi även skrivit ner en lista med vilken virke som saknas till altanen så inom kort ska det inhandlas och sen ska den göras klar det är målet för sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0