Vilket underbart väder det varit idag jag ...

Vilket underbart väder det varit idag jag har jobbat men sen när jag hämtat barnen och underbara Alice kom hit med sessan så åt vi mellis på altanen sen busa vi lite innan jag och barnen tände grillen och gjorde oordning lite klyftpotatis i ugnen gott blev det iaf ! Hela familjen gick och köpte glass och mös lite och fira in en ledig helg ihop vilken kommer vara svart i sommar då jag jobbar typ varje helg hela sommaren 4 ledig helgdagar på hela schemat tror jag men jag får mysa med mina små på lediga veckodagar och med a på kvällarna är ju bra en kort period så vi står nog ut allt !! Drog fram måttbandet idag mätte dock bara magen och -15 cm är inte illa alls, nu ångrar jag glassen haha ! Nej då men fårse om jag drar ut en vända imorgon bitti jag har tappat lite ork i löpningen nu pga av ansträngningsastma/ pollenallergi kanske är dax att börja ta medicinerna ? Jag knaprar gärna inte piller men delar gärna ut dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0