Morgonpigg ..

Barnen sover i sitt rum och jag ligger klarvaken i sängen 😞 kan inte somna om ! Sängen känns enorm utan min andra hälft i. Men imorgon eftermiddag kommer han hem ❤️ 

Idag ska jag hämta hem mitt nya vrålåk till cykel sen ska jag och barnen in till Gävle för lite shopping sen avslutar vi kvällen hos Madde och Robin med fredagsmys.

Igår va vi i lekparken med Madde och Robin på förmiddagen sen röjde vi upp på gården lite efter trädfällningen Andreas hann inte göra klart allt innan han åkte till fjällen. På eftermiddagen så blev vi bjuden på mat hos svärmor sen cykla vi till mamma hennes som fyllde år och grattade henne sen hem och la barnen men Alice kom och vi satt och prata om allt och ingen i timmar, sånna kvällar behöver man verkligen ibland! 


Cornelia älskar verkligen att gunga ! Kan sitta i timmar i den om hon skulle få, mitt lilla hjärtegryn 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0